26 Ekim 2011 Çarşamba

Sorma neden ... (Siir)





İhtimal ki ;
Gözlerimde günler öncesinden sarkan uykusuzluk

atacak kendini kirpiklerimin uçurumlarından ...
Sorma Neden [Aƨᴀᴃı]


Sen ;
tutunup uykularıma düşlerimden çalacaksın ...
Ben ;
karabasanlarına müebbet uykular sunacağım ...
Sonra kala kalacağım bir müddet sessiz ...

/ Susmazsam öleceğim ! /

İhtimal ki;
Yakamozlar düşünce saçlarına

gecenin tualine dökeceğim ay suretini ...

Gözlerine bakacağım yalın ayak ...

Sorma Neden [Aƨᴀᴃı]


Sen ;
mat bir yalan sürerken dudaklarına
ağzım yüzüm sana bulaşacak ...
Sonra çekip gideceğim elvedasız ...

/ Kalırsam öleceğim ! /


İhtimal ki ;
Ellerimde filizlenen gül yaprakları
bırakacak kokularını göç yollarına ...
Sorma Neden [Aƨᴀᴃı]


Sen ;
bir gülü kanatmadan sevmeyi öğreneceksin ...
Ben ;
turnalarla selam göndereceğim konakladığın mevsimlere ...
Paramparça ettiğin bu kalp seni unutmayacak söz !
Ama ;
günlerdir gözlerimde hapsettiğim kara bulutlar
firar ediyor usulca dudaklarıma tutamıyorum !..

/ Tutarsam öleceğim ! /

İhtimal ki ;

Hasretinin şuh bir telaş olduğu saatlerde
yazacağım sana çıplak kalmanın ilk harfini ...
Sobanın harlı ateşiyle dans edecek
kalemimin uzun bacaklı transparan gölgesi ...
Dokunuşların bedenimdeki mağrur kaleleri
bir bir yıkıp geçerken
alev alev bir günaha gireceğim !..

Ah ! Sevgilim sevgili hüznüm !..
Ah ! Zapt edilmemiş coğrafyamın onurlu savaşcısı !..
Siperlerime bir kurşun gibi yağarken ihanetin

/ Kaçmazsam öleceğim ! /


İbadetlerimin kıblesi mabedim !..
İhtimal ki ;
Şakaklarıma bir yaşam dolusu yalnızlık dayayıp
çekip gittiğinde sen
öksüz kalmış bir aşkı tam kalbinden
vurmuş olacak ayrılığın ...
Eğer hala soluk alıyorsam acilen öp beni !
Acilen öp beni !
Sanki daha önce hiç kimse öpmemiş gibi ...

Sorma Neden [Aƨᴀᴃı]


‘ Şimdi yaşama vakti sonra kaldığımız yerden ölürüz '
der gibi ...

Hiç yorum yok: